سید حسن نصرالله-1

عوامل پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه/پیروزی در جنگ جولای پیروزی الهی بود

عوامل پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه/پیروزی در جنگ جولای پیروزی الهی بود

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنانی به مناسبت هشتمین سالگرد جنگ 33 روزه از رشادتها و دلاوریهای رزمندگان مقاومت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به مناسبت سالگرد جنگ 33 روزه، از لحظاتی پیش آغاز شد.

جنگ 33 روزه هشت سال پیش یعنی در سال 2006 از سوی ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان به راه افتاد، اما رشادتها و شجاعت بی نظیر رزمندگان مقاومت لبنان، در پایان شکست تلخی را بر ارتشی که همواره به شکست ناپذیری خود افتخار می کرد، تحمیل کرد.سید حسن نصرالله تاکید کرد هدف صهیونیستها و حامیانشان از جنگ 33 روزه در سال 2006، نابودی مقاومت بود که در این راه شکست خوردند.

وی خاطر نشان کرد جنگ 33 روزه جنگ کوچکی نبود، بلکه یک جنگ واقعی بود که دارای ابعاد، اهداف و پیامدهایی بر تمام منطقه بود.

دبیرکل حزب الله با تشکر از رزمندگان شجاع مقاومت که در تمام مواضع خود ثابت قدم بودند و از لبنان و ملت آن دفاع کردند، گفت به تمام شهدا و کسانی که مسئولیت را بر دوش کشیدند و در رقم خوردن پیروزی بر دشمن مشارکت داشتند، درود و سلام می فرستم.

وی خاطر نشان کرد این رزمندگان مقاومت بودند که دشمن را وادار کردند که داد و فریاد بزند و درخواست کمک کند پیروزی در جنگ جولای یک پیروزی خدایی بود. نصرالله تاکید کرد آمریکایی ها به دنبال نابودی مقاومت در لبنان و فلسطین بودند.

نصرالله گفت صحنه نبرد، اسرائیل را وادار کرد در جنگ جولای از حامیان خود درخواست کمک کند و ایستادگی مقاومت، پشتوانه مردمی و ایستادگی سیاسی، آمریکایی ها و اسرائیلی ها را به کوتاه آمدن از بیشتر شروطشان وادار کرد.

کد خبر 2350360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha